Sunday, July 17, 2005

DEVIL IN ME (Devil się w moim ciale zapuscił!)

Nie będę się tym razem rozwodzić specjalnie, gdyż wszystko wydaje się jasne być. Jak słońce.
Bo kwestia jest taka , iż mnie dusi.
Cos mnie dusi od jakiegos czasu - i wie to cały swiat już chyba.
I to dziwne cos nie może zostac nijak zidentyfikowane.
Byłam nawet u doktorów, co jak wiadomo zdarza się nieczęsto - ale jak tak mnie przydusiło - to w strachu pognałam.
Doktory wykonały serie tajemniczych testów mających na celu zidentyfikowanie powyższego....ażeby brak serca wykluczyć, przypięta do kabli wykrywających serce zostałam...
...krwi mi poupuszczali (czym sie poczułam conajmniej zestresowana) , ażeby wszelakim brudom łeb pourywać.....nic to jednak - dusiciel dusi jak dusił.


Image hosted by Photobucket.com

testów miliony również rozwiązania nie dali......

Image hosted by Photobucket.com

a może dali, tylko ja rozszyfrować ich nijak nie moge.
Generalnie wygląda jakbym na hipochondrię zaniemogła...
ale przeciez to nie może być prawda.


Jedno się jednak okazało.
I to ja to odkryłam, nie żadne doktory.
OTÓŻ:
SAMA go sobie zidentyfikowałam, ze zdjęcia.
(Bo co jak co, ale identyfikować to ja jeszcze potrafię.)
- na zdjęciu tu widać wyraźnie, kto dech mi zapiera i podle podtruwa!
Przez doktory nierozpoznawalny -> ON swą podstępną czachę mi w płuca zapuscił!
I tak ssie teraz pewnikiem!
I za gardło sciska!
Z samej twarzy tak wyglada jakby do sciskania przeznaczony był!
No same powiedzcie, bo zdjęcie jak wiadomo nie kłamie, i co ja mam o tym mysleć, gdyż juz sama siebie gubię w tych domysłach.......

Image hosted by Photobucket.com

Devil/heart(yes, i have one-;))


Nic.
Poza tym.
Jak w powiesci pozytywistycznej na poły jestem rozdzielona.
Jako ta sosna rozdarta niemalże.
Po jednej sronie heart, a po drugiej devil ssie jak pijawa i za gardło sciska.
Oj, ile to się człowiek z takiego rentgena, o sobie samym podowiadywac może!

ależeocochodzi......


Zbliżenie Devila , proszę , ażeby niejasnosci rozjasnić:
I wątpliwosci porzucić:

Image hosted by Photobucket.com

tylko jak w tym jednym przypadku to motto, 'polaku lecz sie sam', stosować?


....a wszystko to wpłynęło na mnie tak, iż znowu się czuję wyprowadzona z równowagi i mam skok nagły na linii życia - co skoki, jak wiadomo, czasem dobrze jak są, nie było by najlepiej jakby mi linia zupełnie spłaszczała - ale - ja najwyraźniej jakos 'arytmicznie' się nerwuję ostatnio.....


Image hosted by Photobucket.com
Melissy, tak, melissy.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Te Anka, no to zdemaskowałaś skubańca!!! Tak się zestresowałam, że zą ten stres przerzucił sie na moje otoczenie i jak najechałam myszką na to zdjęcie - z twarzą Mefistofelesa, to mi aż strzałka się zaczęła trząść - energia jaka z tego zdjęcia emanuje czy może strzałka wie więcej, tylko nie chce się do tego przyznać???? Na spyty ją trza wziąć...

1:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

szczałka, mówisz ci się trzęsła?
A podduszona się wydawała także, być może? Ta szczałka?
To by oznaczać mogło iż on nawet przez zdjęcie epatuje - to ja może powinnam się tego wizerunku pozbyć jednak - się może okazać, że jak przez komputr podduszać umie i się niedaj co, jako ten wirus komputrowy rozprzestrzeniać teraz zacznie to nas wszystkich swemi łapami ZAOLZI.

11:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

kurka, ja nigdy nie wiem jak to mówić "emanować" czy "epatować"... Motyla noga - zasrany język polski

4:08 AM  
Blogger Lullaby said...

Hummm, something is in there but must be a angel cause's the devil aint blue !!! hahaha

3:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

epatować emanując może.........lub też emanować epatując....sama niewiem

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

ha ha, Sof, he must be a tricky beast then!
...or maybe youre right...yes - im sure youre right....im all angel.....hmmm....(d)ha ha ha

3:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

No patrze i patrze i nic nie widze, cos tylko jakby biala mgle,no bo na czarne zlo to to wcale nie wyglada. Hmmmmm

3:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

chyba se musisz okulary fundnonć, te Anka!
na serio nie widzisz jak ssie? po chamsku?
a że Deszce sie szczałka częsła to co? nic nie znaczy to?

10:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

2:57 PM  

Post a Comment

<< Home