Friday, June 17, 2005

Wiem, że wszystko już WIEM!

Koniec, koniec z wróżeniem z pieniążków w knajpach panienki!
Nie ma to jak nowoczesna technologia jednak. Bardzo to sprytne jest i jakie przydatne.
Już ja dobrze wiem, że wam się to baaaaaardzo spodoba, he he.
Stronę dostałam od pewnego przemiłego amerykańskiego njuzealandera, Marka, który pewnie nawet sobie sprawy nie zdaje ile poważnych problemów życiowych tym jednym posunięciem pomógł nam rozwiązać.......i zakrętów życiowych pokonać........

THANK YOU, MARK (whose quark shines in the dark!-;) ) !!!

- nie przyszłoby mi nawet do głowy, że takie rzeczy sie po sieci szwędają! A tu proszę.
Teraz już wiem wszystko, wszystko jest jasne jak słońce! -> nic się nie ukryje.
Wystarczy wpisać pytanie, a odpowiedż jak wół na stole biesiadnym się jawi, zaraz po kliknięciu.....
np:

http://www.facade.com/yesno/answer/?UID=6172005&Query=czy+annak+kradnie+asfalty%3F

i co ty na to? i kto mówił prawdę, no?

albo:

http://www.facade.com/yesno/answer/?UID=6172005&Query=czy+Deszka+urodzi+dziecko%3F

to tak wpisałam tylko. Żeby sprawdzić, czy na pewno prawdę gada.

lub też:

http://www.facade.com/yesno/answer/?UID=6172005&Query=Czy+Kjanu+kocha+Anie+W+na+wieki%3F

oczywiscie od razu widać, iż jest to prawda......wiedziałam, że i tak mnie wybierze...nie masz szans Ankak!

zresztą....same sobie spróbujcie, zobaczycie, że to sama najprawdziwsza prawda jest.


http://www.facade.com/yesno/answer/?UID=6172005&Query=Czy+lepper+zostanie+prezydentem%3F

uffffffffffffff..............no, bo juz sie zaczęłam denerwować.
A mi to szkodzi, jak wiadomo.
Ale już się na szczęscie uspokoiłam!

17 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ej Ty no Anka... Ci Ty mi tu ,mydlisz oczy jakimiś plotami, że Kjanu będzie Cię kochał do końca życia, jak ja dostałam od tego długopisa zaczarowanego takie info

http://www.facade.com/yesno/answer/?UID=6202005&Query=czy+Kjanu+woli+ch%B3opc%F3w%3F

no i co Ty na to ????

1:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

ooo, i tu ja cie przepraszam bardzo, moja droga - sama popacz co zaczarowany ołówek powiedział!
Oczywiście że ja mu wierzę!

http://www.facade.com/yesno/answer/?UID=6202005&Query=czy+Kjanu+woli+ch%B3opc%F3w+jako+koleg%F3w+a+tak+naprawd%EA+kocha+tylko+mnie%3F

well?

3:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

KURKA WODNA, NA TEJ ZASADZIE TO NAWET Z MOTYLA SSAKA MOŻNA ZROBIĆ!!!! PYTANIA SIĘ NIE NADINTERPRETUJE!!!!!!!!!!!!!!!!! A TYM BARDZIEJ NIE NAGINA DO PRAWDY KUMO DROGA!

10:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

ja nie rozumiem o czym ty mówisz do mnie, moja droga......odpowiedz od wróżki automatycznej wali po oczach jak słońce w południe.........................................

http://www.facade.com/yesno/answer/?UID=6242005&Query=Czy+ania+co%9C+kiedykolwiek+znadinterpretowa%B3a+wog%F3le%3F

PRAWDE GODA!

2:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

a propos....a co z toba deszka , dear? bo cos zamilklas, no? Lepiej zadzwoń do mnie, bo nie usłyszysz najnowszych wiadomości jak nie zadzwonisz. A tajemnica sie długo utrzymywać nie powinna , jak wiadomo. To ja mówiłam. Ania bania proszek do prania.

2:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

kara! great to have you here, bella! ill translate everything to you bit later, cause its worth of it, he he -;)
GIRLS! say hallo to Kara! -:))))

9:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hi Kara :))))) Welcome to Ania's site ;) Come on - don't you really know polish ??? ;))))It's sooooooooooooooooooooo easy to learn;)))) You better start studying polish a.s.a.p. - your first polish word will be "grzegrzółka" - easy, heh? Hahahaha :) Kiss :))))

8:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

a Ty, macioro jedna, czego się szlajasz i w domu Cię nie ma, heh? Próbowałam kolnąć bez skutku....

8:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Deszka claims that he likes boys(which is OBVIOUSLY not true), cause in fact he loves ME!(so how the hell he can be in love with boys? huh?) ha ha ha!
im sure that Deszka secretly loves him too, but shes scared to say it aloud!

2:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

ooooooh...........not true, not true.......

http://www.facade.com/yesno/answer/?UID=722005&Query=is+my+BIG+love+for+Kjanu+dying+slowly+now%3F


DAMNIT!

2:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

oh oh oh oh
.
.
.
.
*faints*
.
.
.
.
*wakes up for a while....*
.
.
.
http://www.facade.com/yesno/answer/?UID=722005&Query=does+Kjanu+likes+boys+more+than+Anja%2C+but+only+as+a+friends%3F
.
.
.
.
uffffffffffffffffffffff.!

ha ha ha ha ha

2:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

ha ha ha, well, i REALLY belive, and this is the proof, bella!

http://www.facade.com/yesno/answer/?UID=722005&Query=does+Kjanu+loves+Kara%3F

omg, what did i do, what did i do! ive just killed the biggest love of my life! ha ha ha

3:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

but he doesnt want meeeeee......-;(
he wants youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-:(

(or maybe Deszka, secretly, ha ha)

3:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

well, well girls.... you know that I'm pregnant, so now.... - guess who is the lucky father!!!!!!!!!!! hahahaha :))))

12:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

No dobra dziewczyny - pora angielskiego się pouczyć i nad dykcją popracować. A oto ćwiczenie:Małe ćwiczenie na dykcję:
Proszę czytać głośno...
Trzy czarownice oglądają trzy zegarki Swatcha. Która czarownica ogląda który zegarek?
i teraz wszystko po angielsku:....

Three witches watch three Swatch watches.
Which witch watch which Swatch watch?

i jak? :)

4:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

>>well, well girls.... you know that I'm pregnant, so now.... - guess who is the lucky father!!!!!!!!!!! hahahaha :)))) <<

does Rafal know?-;)

7:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

deszka, czy ty chcesz zebym sobie połamała mój delikatny jenzor na tych angielszczyznach?

he he he
....bljfdlskfiujdskdakblglblswatcheswatcheswatchesblgblgblgwatches.....gee...

7:50 AM  

Post a Comment

<< Home