Saturday, June 11, 2005

Hepji Berzdej ANKAK!!!!!!!!!!!!!!

STO LAT , STO LAT NIECH ŻYJE , ŻYJE NAM, STO LAT STO LAT , NIECH ŻYYYJEEEEEE NAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!
...i jeszszszszszszszcze raz!
teraz to ty naprawde stara dupa jestes! (już bez żartów!)

NIE DŁUBAJ W DUBAIU, LECZ WRACAJ DO KRAJU!!!!

No.

Prezent ci daję tu w wersji okrojonej nieco, pełną paczkę dostajesz mejlem, jak mi sie naprawi Outlook, gdyż albowiem cos mu się dzis w moim hasle nie podoba. Zawsze mu się podoba a dzis się akurat nie podoba.
Byłam teraz w Łącku, żeby się przeleczyć, co zresztą wiesz - więc prezent prosto z pola nadjeżdża, lub też ze szkszyżowania.
To do rzeczy:

Prezent 1.
Image hosted by Photobucket.com
górka z piachem.

Górkę z piachem dostajesz, gdyż takie oto górki własnie wyrosły w wielu miejscach w naszej pięknej okolicy, a głownie na szkszyżowaniu. Wszystko jest rozkopane i sznur się ciągnie nieskończony, a górki stoją. I panowie z łopatą obok górek też stoją. Stoją tak od listopada i nie kopią, a górki jak stały tak stoją.
Jak patrzę na te górki, to mam wrażenie, że ktos ma tajny plan przyłączenia Łącka do Gór, na co ja sie kategorycznie nie zgadzam i zrobię pikietę lub też demonstrację jednoosobową pod gminą jak będzie trzeba, a nawet rzucę w cos jajkiem. Zgniłym na przykład.
No, chyba że do Tatr nas podłączą , do Zakopanego dajmy na to i wybudują kolejkę linową na trasie - Łąck -> Budy Stare - to wtedy mogę się zgodzić.
O, i będę sobie wtedy spokojnie pracować na kasie w tej kolejce linowej na tych górkach.
Na inne żadne Góry to ja się w ogóle nie zgadzam.

Prezent 2.
Image hosted by Photobucket.com
pole za przystankiem na Gąbin.

Pole za przystankiem pomyslałam, że ewentualnie możesz dostać, mimo, że ja już je sobie zarezerwowałam wczesniej -> no ale na twoje urodziny ze względu mogę sie z tobą podzielić jednak.
Bo jest ładne.
I takie zielono - zielone, że aż przystanek na Gąbin, co jest żółty, zrobił się zielony - takie zielone jest to pole.
Te nieszczęsne kikuty które tam widzisz w oddali, to są te ładne drzewa zza knajpy, co były ładne do czasu kiedy wójt zorganizował gminna grupę "Emergency", złożoną z facetów spod knajpy, żeby w trybie "Emergency" drzewka delikatnie przed zimą przycięli.............ooi.

Prezent 3.
Image hosted by Photobucket.com
dziura w dachu w przystanku na Gąbin.

Image hosted by Photobucket.com
zbliżenie na dziure w przystanku na Gąbin.

Dziurę w dachu z przystanku na Gąbin dostajesz , gdyż jest dziurą i widać przez nią niebo.
Cały widać przez nią swiat.
Pozatym wydaje mi się, że niejeden chciałby kiedys dostać w prezencie na urodziny dziurę w dachu (szczególnie w przystanku na Gąbin) -> niejeden chciałby, a nie dostaje - a ty własnie dostajesz!
Poza tym......dziura w przystanku, jak każdy wie, ma dużo głębszy, metafizyczny wymiar... i to jest także powód, dla którego ją- onę , tę dziurę, otrzymujesz WŁASNIE dzis.

Prezent 4.
Image hosted by Photobucket.com
dużo trąbek z plastiku.

Dużo trąbek z plastiku dostajesz, gdyż były tylko po 5 zeta sztuka.
A taki prezent, co jest go dużo, to zawsze fajniejszy jest - wszyscy to wiemy.
Nie mam chyba innego wytłumaczenia a propos tych trąbek... - dlaczego własciwie miałabys dostać aż tyle trąbek z plastiku naraz..........
........żeby komus w trąbę łatwiej było dawać taką dużą trąbą może?
A jak dużo trąb jest, to efekt dawania w trąbę taki silniejszy być może by był? hmmm....no sama nie wiem.......
- To taka poliestrowa wersja trąby z Jerycho jakgdyby. Oj zadunć by tak zadunć w te wszystkie trąby jerychońskie naraz i ukrócić to całe plugastwo!
Jakie u ukró/u cić?

Prezent 5.
Image hosted by Photobucket.com
widok z auta taty na inne pole, co nie wiem, czyje jest -> a to znaczy, że może być nasze. Oczywiscie.

- ej, bo przydałoby się też takie drugie pole obok tego pierwszego, nie? no to masz - i po krzyku - łatwiej sie będzie dzielić teraz!
Ładne było to pole, to pomyslałam, że zabezpieczę na własnosć. A co będzie tak na zmarnowanie leżało!
A widok z samochodu ma głębszy przekaz (również metafizyczny), mówiący ażebys już może w końcu przyjechała, jakbys się wczesniej nie domysliła tego przekazu.
Auto ->> jechać ->> przyjechać.
Taka to była własnie konstrukcja myslowa.

Prezent 6.
Image hosted by Photobucket.com
polutianci.

Polucjantów dostajesz tak na wszelki wypadek.
Bo zawsze dobrze mieć swojego prywatnego policjanta, co by cię od złych przypadków chronił - to raz. I co by na straży moralnosci na ten przykład stał.
Mieć takiego na własnosć i nim dyrygować. I wysyłać w teren. Mają na czubku antenki, to zawsze bedzie wiadomo, gdzie są. I pewnosć jest, że wrócą.
A jak przypadek sprawi, że zajdzie potrzeba - to i na stację benzynową po piwo w nocy podjadą.


Prezent 7.
Image hosted by Photobucket.com
a di di di di di

wracaja mi uczucia. a di di di di di!
Oto co ja w domu zastałam jak przyjechałam! a di di di di di!
Dostajesz w prezencie tego kotka, gdyż jest a di di di di di di di di di di!
Jest to dziecko zaadoptowane.
Pani Kot doznała przykrosci strasznej, gdyż kotki które urodziła znaku życia nie dały.
Ani na początku nie dały ani później też nie dały.
Mama pożyczyła dziecko od innego sekretnego kota, by pustkę po małych Urszulkach kocich zapełnić.
Niestety, jest to jedyne zdjęcie, które mu zrobiłam, takie z ucięta głową - bo tak syczał jak go wyciągnęłam z pudełka, że już więcej postanowiłam go nie wyciągać - nawet do zdjęcia. Syczał i się wił.
Ale nózki ma niezłe, nie? Takie nieschodzone w ogóle.......

Prezent 8.
Image hosted by Photobucket.com
maska vadera.

Maskę Vadera dostajesz w prezencie, gdyż dlaczego tylko ja mam dyszeć jak Vader i to bez maski, nawet jeżeli nie mam ani grużlicy ani zapalenia niczego ani nawet astmy - skoro ty nie dyszysz to teraz własnie możesz!
Bo wróciłam do Wawy i znowu dyszę niestety. I to prawie jak ta maska własnie.
Ale wiesz co, ta maska to na serio dyszy - widziałam ją ostatnio w Carfurze, w Arkadii - chyba z pół godziny włączałysmy różne przyciski - na przemian włączałysmy -> dyszenie i mówienie, dyszenie i mówienie, dyszenie i mówienie - nie mogłam tylko jej z pudła wyciągnąć, żeby przymierzyć sobie na głowę, bo chamy z Carfura zablokowali pudło, bezszczelni. Pewnie na wypadek nielegalnego opuszczenia Carfura w masce Vadera - już widzę te tłumy, co w dyszących czapkach z Carfura wychodzą!
Kuba powiedział, że strasznie chce taką maskę własnie (nie dla Franka, dla siebie chce) - więc mu wycięłam kupon z teletygodnia, żeby w razie czego sobie wygrał, jak tak strasznie chce, ale gdzies go zgubiłam ten kupon. Tylko nie mów nikomu, że zgubiłam, to może pomysli, że go po prostu nie wylosowali do tej maski.
Moze i lepiej się stało , że zgubiłam - jeszcze nie daj co by wygrał i by tak chodził w tej masce i dyszał.
Ciekawe jakby jarał przez tę maskę.

Prezent 9.
Image hosted by Photobucket.com
mapka okolicy bardzo wyraźna i intuicyjna.

tak na wszelki wypadek mapkę dostajesz, ażeby ci się wełbie nie poprzewracało, i żebys trasy nie zagubiła.
Aktualna mapka jest to, zdjęta bezposrednio na szkszyżowaniu, koło knajpy - na tym dużym telekuzwametalbimie z ogłoszeniami ją wójt naczepił, ażeby mieszkańcy wracając do domu spod Kasztanów drogi niechcąco nie pogubili.
Bardzo wyraźne scieżki ma zarysowane, jak widzisz i każdy szczegół zaznaczony.
Nie wiem gdzie tkwi przyczyna, ale Budów Starych na niej nie ma - czyżbyscie się odłączyli od naszej gminy, czy co?
Czy już zupełnie zostaliscie wchłonięci poprzez ten asfalt?
Czy ja o czyms nie wiem?
Aaaaa, już wiem - tacy mali jestescie, że Ł was zakryło zapewne, no tak, jasne.

Prezent 10.
Image hosted by Photobucket.com
hasło miesiąca.

Hasło miesiąca dostajesz , ponieważ trzeba propagować zdrowe żywienie - to raz, dwa - trzeba wspierać małą przedsiębiorczosć -> w końcu taki rolnik, czy ktos przyinwestować musiał nieźle umieszczając swoje hasło na tablicy ogloszeń koło nowo powstającego ronda - a reklama dźwignią handlu, jak wiemy - dlatego hasło to trzeba rozpuscić jak najdalej, do różnych zakątków - co niniejszym czynię.
Plus ten kurczak, czy tam kogut koło napisu taki smutny jakis jest -> taki smutny ma twarzy wyraz, że aż od razu pomyslałam, że chce mi sie jesć.

BONUS.
Prezent Bonusowy.
Nie dla ciebie, tylko dla Artura bardziej.
Ale dla ciebie też może być, to zawsze będziesz miała więcej.
I niech on to lepiej przemysli, bo to bardzo poważne hasło jest - nie bez powodu postawili je na metalowym patyku na samym srodku szkszyżowania. hi hi.
Image hosted by Photobucket.com
well?

no to tyle prezentów na razie.
I jeszcze ci życzę jak zwykle wielu złotych nici w szarej przędzy życia.
Hepi Berzdej ANKAK!!!!!!!!!!!!

27 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ta, Budy sa gminą - od kiedy ciekawe - a może jeszcze województwem są albo i kontynentem może, phi! - ja to w ogóle nie jestem pewna czy wam sie udało wepchnąć do Europy tylnymi drzwiami zaraz za nami! phi!

12:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

gmina to one sa NA RAZIE, bardzo na razie!!! Juz niedlugo skonczysz publicznie wypisywac takie oblegi! Jak tylko sprobujesz, to od razu cie zlapie niewidzialna, wszystkowidzaca reka sprawiedliwosci, ktora na razie mam w teczce, ale nadchodzi juz jej czas! I wtedy zobaczymy co zostanie z twojego ronda na przyklad, co to ma byc budowane z kradzinego asfalu! Z mojej drogi ukradzionego! No to lepiej sie zastanow!

1:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

a teraz ide zmyc maske z twarzy, co to ja sobie nalozylam, zeby starosc zeszla

1:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

ooooo, nieeeeee! teraz jest wszystko jasne! to twoja ta niewidzialna ręka jest , co mi sie w klątwie na szyi zaciska!!!!!! tak!!!!!!dlatego tak dyszę jak maska Vadera!!!!ja od zawsze wiedziałam że to klątwa musi być i proszę!
A swoją drogą to bardzo ciekawe, co ty tam w tej teczce jeszcze masz - i może faktycznie należałoby to w końcu upublicznić, skoro już zaczynamy upubliczniać i jakąś wewnętrzną lustrację na sobie też może powinnaś przeprowadzić - może by cie wtedy z tymi Budami wcisnęli jakoś do tej Europy, taką oczyszczoną.
A Asfalt to z darów był a nie z waszego - i to jest dlaczego tak długo to wszystko trwa, bo sie Budy próbują dochapać naszego asfaltu i teraz jest opóźnienie.

1:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

starość to ja sobie naogół zamalowywuje.
W końcu na malarstwie przez 5 lat byłam, to umiem.
Gorzej, że niedługo to już kurs z konserwacji trzeba będzie dorobić, bo samo malarstwo nie wystarczy.

1:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

ej no Anka - fszystkiego najfspanialszego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zara dopiszemy cuś jeszcze, bo na razie to tego szukamy.... Tajemniczo zabrzmialo, ale tak ma być!!!! Stooooooooooooooooo laaaaaaaaaaaaaat, stoooooooooooooo laaaaaaaaaaaat, niech żyyyyyyyyyyyyyyyyje, żyyyyyyyyyyyyje nam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cau - ski!!!!

4:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ej, co Wy dziewuchy zamilkłyście na dobre???? Halo!!! A może to mnie odcięło od reszty świata na dobre.....

12:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

nie, no ja jestem, tylko ta małpa w arabskim ubraniu się zaprzestała - ale jakoś ją jutro poruszymy - nie bój nic - tylko trzeba ja wybudzić, bo ma dwie godze do przodu bidula. To pewnie śpi. Życie jej o dwie godze skracają, bezszczelni. A ty jak sie masz, cienżarku?

4:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Czesc ciezarek!!! Bardzo jestes juz ciezki? A w ogole chcialam ci pogratulowac, bo chyba jeszcze nie zdazylam, gdyz Araby zlasowaly mi mozg. Ej a jak wygladasz? Duze masz cycki? A kiedy ciezarek sie wyswobodzi, znaczy sie ciebie wyswobodzi?
Caluje cie baaaaaaaaaaaardzo!

7:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

No kurde Deszka, ale mnie zaskoczylac tym ciezarkowaniem!!!
No w zyciu bym nie pomyslala, a tu myk i.....

7:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jakos jak cie nie widze to nie bardzo ciagle uwiezyc w to moge. O matko matko!

7:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

A ja ci dam malpe!!!!! Lepiej asfalt oddaj!!! Co go nakradlas a teraz rzadzisz sie jak swoim!!! Ty to dopiero malpa jestes!

7:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ej ciezarek wez jakies zdjecie swoje ujawnij!

7:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Lekarz mnie obsmarował, że od początku do 15 lub 16 (nigdy nie pamiętam) tyg ciąży przytyłam tylko 1 kg. A ja tam się czuję, jakbym miała konkurować z pamelą o miano najlepszych "odbojników". Cycki mam wielkie i jak są upały to mi tak gorąco, że tylko powstrzymuję się, żeby nie sapać. A tak w ogóle, to ten kto mi jeszcze raz powie, że ciąża to stan błogosławiony i wspaniały dla kobioety - to go chyba opluje. Cienżarek wychodzi na światło dzienne na początku grudnia, więc jeszcze całe wieki.... Boże, jak ja to wytrzymam....

11:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

no i sama w to nie wierze - ja tu kącik ogrodnika organizuje - a się matki polki rozprzestrzeniają!Deszki, kiedy się umawiamy na fotę?
A Asfaltu nie oddam!
Mój ci on!!

1:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

na fote sie umowcie, na fote! Szybko na fote. I wstawcie ja tu zaraz natychmiast, zebym mogla zobaczyc. Ej tylko wezcie sie umowcie jakos szybko, a nie jak juz bedzie po stanie blogoslawionym! O matko matko!

9:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

A asfalt oddasz i to nawet sie nie zorientujesz kiedy!

10:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Deszka, a czego szukaliscie?

10:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

kurka no szukalimy jakiegos super extra souveniru dla Ciebie i Tfej rodzinki, żeby wysłać Ci, ale same badziewia są na tym internecie.... Chyba se sami foty szczelimy, ale musimy baterie kupić w kiosku, a do tego wypłata jest potrzebna, bo nasze konto wspólne opiewa na 10 groszy polskich... I jak tu człowieku myśleć o prokreacji....

2:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Anja,
To jak kiedy sie na fotosesje umawiamy, bo ja se przygotowac jakies maski na "tfasz" przygotować. Takie z otrębów pszennych lub ogórka. No żeby ladna być na tych fotach, nie? I na brzuch chyba se też jakąś maskę położę, bo on też będzie uwieczniony.

2:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ej, mamy coś dla naszej ukochanej jubilatki sprzed prawie tygodnia, ale nie umiemy tego wkleić, więc link dajemy
http://www.happybirthdaytoyou.com/maincard.php?card=country&image=frogband&width=400&player=windows&swish=no&partner=&advertising=&PHPSESSID=e18a50d2f2c9f14803bdd354f28a51ec
trzeba po prawej stronie kliknąć albo na "reggae", albo powyżej reggae na "funny" (new)
:)))))
No to buźka :)))))))))))))))))))

2:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

http://www.happybirthdaytoyou.com/maincard.php?card=country&image=frogband&width=400&player=windows&swish=no&partner=&advertising=&PHPSESSID=e18a50d2f2c9f14803bdd354f28a51ec

Kurka teraz mi się całe wkleiło

2:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

nie umiem tego tu wklejać :(((((((((((,
no to inaczej powiem:
Wejdźta na stronę
http://www.happybirthdaytoyou.com/
tam po lewej stronie są żaby, to trzeba je wybrać, a potem po prawej stronie jest reggae i funny - to se posłuchajta :)))))))))))
i fszystkiego najlepszego :))))))))))

2:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

ej, no kurde, nie otwiera mi sie ten link....no ale to nie dla mnie byl, to może dlatego mi sie nie otwiera. Moze mi go przyslij a ja hgo tu dokleje, w prezentach zupdajtuje.
Sie po bojach zaślubnych Kasi S. może umówimy, co?
No sie tam ogórkuj jak należy bo piękna masz być jak Kjanu.
Ej, a wiecie panienki, że Kjanu sobie znalazł inną narzeczoną niż my? Jak to możliwe w ogóle jest?
Osobiście uważam, że to skandal.

1:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

a asfaltu nie oddam, gdyż jest już do ziemi przyklejony i to na zawsze. Nowy sobie skądinąd zorganizuj , a nie po cudze łapę wyciągasz.

1:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

no przetałam sobie własnie znowu i sie normalnie wzruszyłam, sentymentalnie tak sie zrobiło aż, ah ah..... aj lowju cię

4:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

i chciałam Ci jeszcze przypomnieć, że masz iść do tego lekarza od oka!!!!!! o 20 dzisiaj!!!! będę akutat przy rotundzie o tej porze to będe patrzec czy jedziesz
no! pa

4:10 AM  

Post a Comment

<< Home