Wednesday, April 27, 2005

Wpis Oficjalny (zaległy trochę) - HAPPY B-DAY (belated) Kuba kochany!!!

Życzenia i całą resztę juz dostałes na linii prywatnej, ale prezent oficjalnie tutaj postanowiłam umiescić, żeby się ustrzec od ewentualnych podejrzeń, dotyczących chachmęcenia w wynikach - co oczywiscie zdażyć by się NIE mogło, ale tak na wszelki wypadek oficjalnie umieszczam.

I nie są to ani zielone pierogi ruskie, ten prezent, ani tym bardziej skisnięty nalesnik, ha ha ...

Image hosted by Photobucket.com

TO jest prezent - na różnice czasu ze względu postanowiłam dać losowi jeszcze jedną szansę - może to nie 5 milionów euro, nawet chyba żadnej kumulacji nie było, ale nawet po jednej dużej bańce by sie przydało, nie? Ponicnierobić za to już sobie można przecież całkiem całkiem, no i na bilet by było co weekend, ha ha
- tu był jednak cały czas 26 , wiec myslę, że mimo wszystko zdążyłam na czas...- więc jeden los jest twój a jeden mój , i są do tego oznaczone, żeby nie było, he he -> wyniki są w NASZ czwartek(ten) wieczorem - to nie wiem, kiedy u ciebie, bo zapomniałam jaka jest różnica...12 godzin? W przyszłosć? - możesz sobie sprawdzic na stronie lotto, albo ja ci powiem ile wygralismy. I myslę, ze bedzie to na pewno dużo.
Dobra, to tyle - całusy wielkie urodzinowe , Kuba!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Good luck!

7:40 AM  

Post a Comment

<< Home